3/28/2009

Elu on täis üllatusi...

3

TÄna pidin ma messil peaaegu rabanduse saama. Nimelt oli messikülastajate hulgas Harry Judd. Tegelikult ei olnud asi selline, aga tüüp nägi lihtsalt väga Harry moodi välja. Ja siis ma astusin talle ligi ning ütlesin oma tüpilise messilause:" Tere! Kas te olete kunagi RÕuges käinud?" TErve selle aja, mis ma temaga rääkisin, oli mul väga raske keskenduda, sest ma mõtlesin kogu aeg, et kui kobe ta on... Oh kurat, nüüd ma siis tean, et Harry Judd on päriselus veel kobedam kui piltidel. Sest tänane tüüp oli täielik koopia. Isegi habe oli niimoodi aetud nagu Harryl. Ainult kõrva juures polnud seda armi, mis on Harryl.

Oh gaad;) See oli dreams come true. Ma oleks justkui McFly endaga kohtunud.

AA, ja siis messil on üks tüüp, kes iga kord kui ta must mööda läheb, naeratab mulle. Armas;) Tegelikult on ta suht kena ka...(A)

3 comments:

Kerttu said...

Ma terve postituse vältel mõtlesin, et huvitav, kes kurat on Harry Judd... :D

Anonymous said...

Hehe. Hea, et ma lõpuks ikka mainisin;)

Elis said...

haha, Kerttul on hea kommentaar... :)