3/23/2009

Ja öelge, et ma pole imelik...

2

Täna saime me teada oma proovikirjandi tulemused. Kui me seda kirjutasime, siis arvasin, et ma panin teemast suhteliselt mööda ja et mu kirjand tuli väga kehv. Ja siis sain täna teada kirjandi punktid, mida oli 91. Alguses olin meeldivalt üllatunud. Kuid kui esimene eufooria üle oli läinud, tahtsin ma, et punkte oleks vähem olnud. Just nimelt, vähem. Sest see kirjand ei olnud just parim mida ma kirjutasin. Ma ise tundsin, et ma suudan paremini, aga teema ei olnud lihtsalt mulle nii sobiv. Seega ma arvasin, et saan proovika eest umbes 70 punkti. Kui oleks olnud ka 80 punkti, siis oleks ma olnud meeldivalt üllatunud ja siiani ilmselt õnnelik. Aga 91?! Ja mina soovin väiksemat punktisummat.

Öelge siis, et ma olen normaalne.

PS: Kunagi postitan siia selle kirjandi ka kui ma ta kunagi kätte saan. Siis on igal inimesel õigus ise otsustada, kas see töö oli sellist tulemust väärt. Minu arvamust te juba teate...

2 comments:

Pluxu™ said...

Ma ei usu, et sa imelik oled! Kui see tõesti sinu arvates ei olnud eriti hea kirjand, siis on loogiline, et sa ootasid vähemaid punkte. Kui sa kord kirjandi kätte saad, võid ju uurida, mille eest sa punkte said. Ja siis kui sa ei saa aru näiteks, et miks mõnes asjas said nii või naa palju punkte, küsi õpetaja käest.

Samas, nii tihti ju juhtubki, et me arvame, et läks halvasti, aga tegelikult läheb hästi...

Ootan kirjandi lugemisvõimalust. Ja tegelikult ootan ma su inglise keelse teksti lugemisvõimalust samuti, selle, millest sa rääkisid...meil läks tol korral see täiesti meelest, kui ma külas käisin ju :)

Anonymous said...

Aa, jah. Ma laen selle ka sis kunagi üles;)