5/15/2008

Vargamäe

Eile käisime lennuga Vargamäel.
Hommikul oli väljasõit kell 08.30. Oli kaks bussi: ühes beekad+tseekad ja teises aakad+tseekad. Mina olin esimeses. Istusin Vero kõrval. Sõitsime mingi 2h sinna, võib-olla vähem. Kohale jõudes jaotati meid klasside kaupa gruppidesse ja tegime Vargamäele ringi peale. Pärast jaguneti omakorda väiksemateks tiimideks, et maastikumöngu mängida.
Kui see sai ära, siis läks esimese bussi rahvas sööma- söök oli ilgelt hea. Kõht sai liiga täis. Edasi käisime Valgehobuse mäel. Mäkke ronisid sürridest kõik, aga torni aint mina&vero. Vero oli naljakas. Ta kartis tornis natsa ja alla ronimine ei edenenud tal ka eriti...
Pärast Valgehobuse mäge läksime Albu mõisat uudistama. Tüüpiline tuur mõisas ja paju kunstiajalooga seotud infot... Albust suundusime edasi(tagasi) Vargamäele, kus läksime mingile matkarajale läbi soo kiriku juurde. Oli nii ilus vaade- enamuses mida ma nägin, oli laudtee. Kiirus oli parajalt hea ja taga tulid inimesed, seega ei saanud midagi imetleda. Piltide järgi võin öelda, et soo nagu soo ikka. Igatahes matkarada oli 5km pikk. Tagasi bussi jõudes tuli oodata, mil teised ka rajalt jõuavad. Igatahes kui kõik olid kohal, algas tagasisõit. Ühikasse jõudsime kella seitsmeks õhtul...